SERVEIS DE L’ASSESSORIA LABORAL
Assessorament personalitzat en l’àmbit de les relacions laborals, i gestió dels tràmits necessaris per al compliment de les disposicions vigents:
- Alta d’empresa a la Seguretat Social
- Contractes de treball
- Altes, baixes i variacions dels treballadors a la Seguretat Social
- Confecció de nòmines i liquidacions Seguretat Social (RLC-RNT)
- Certificats de retencions treballadors
- Carta comunicació de finalització contracte, realització de la liquidació i presentació certificat d’empresa al SEPE
- Tramitació de comunicats d’altes i baixes d’incapacitat temporal
- Tramitació de comunicació d’accidents dels treballadors
- Expedients d’acomiadament (disciplinaris, objectius…)
- Sol·licitud de subvencions a la Generalitat, i de bonificacions a la Seguretat Social
- Sol·licituds d’ajornament de quotes a la Seguretat Social
- Representació en actes de conciliació davant el CMAC i la Inspecció de Treball
- Realització i pagament d’embargaments de sous
- Realització de diferències de conveni
- Realització i presentació dels Models 111 i 190 a Hisenda
- Alta, baixa i variacions al Règim Especial d’Autònoms
- Alta, baixa i variacions de treballadors de la llar i confecció de nòmines
- Tramitació de baixes d’Incapacitat davant les mútues
- Sol·licituds de prestacions de la Seguretat Social (jubilació, invalidesa, viduïtat, maternitat i paternitat…)
- Canvi de bases de cotització i domiciliació dels rebuts d’autònoms
- Certificats corrents de pagament amb la Tresoreria General de la Seguretat Social
- Tramitació davant l’Ajuntament d’expedients de llicències d’obres i llicències d’activitat de peixateria
- Baixes i transferències de vehicles
- Sol·licituds de reconeixement del Grau de Discapacitat a la Generalitat
- Tràmits a Benestar Social i Família
- Tràmits al Registre Civil
- Reclamacions prèvies a l’Institut Nacional de la Seguretat Social
Règims especials de la Seguretat Social