Es posa en marxa el nou cicle de Quaderns de mercats 2021, el pla de formació dirigit i adaptat a les necessitats dels mercats municipals organitzat pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM). Les 4 sessions d’enguany es faran on-line però amb nou horari els dimarts a la tarda de 15:00 h a 17:00 h. L’era digital i la crisi de la COVID estan redefinint el paper de les parades de mercats que han d’adaptar-se i generar un valor diferencial per als seus clients. L’objectiu d’aquestes 4 sessions és dotar als paradistes dels mercats la visió, les eines i els coneixements necessaris per adaptar el seu negoci al nou context digital i post COVID. Programa dels Quaderns de Mercats 2021 Quadern #2 – 11 de maig: Transformació Retrobar el valor dels negocis per als nous clients dels mercats A càrrec de Celestino Martínez director de la consultora Actualiza Retail En aquesta sessió es debatrà sobre: – La proposta de valor: El valor del mercat, saber identificar el que ens diferencia dels nostres competidors. – Experiència de compra: Com saber el que realment volen els nostres clients. – Hiperespecialització: Com enfocar-te en els teus clients per vendre més i entendre realment als teus clients per tal de fidelitzar-los. INSCRIPCIÓ: Aquí Quadern #3 – 8 de juny: Evolució L’evolució dels canals de venda en un mercat municipal A càrrec de Tania Pareja, directora de la consultora ALLRETAIL. En aquesta sessió es farà: – Un recorregut de la compra del client: Com compra el nou consumidor i cóm s’interrelaciona amb una parada de mercat. – Canals de venda: Selecció i optimització dels canals més efectius per realitzar la compra a domicili. – Mètriques de venda: Rendibilitat de cada canal per millorar els resultats. INSCRIPCIÓ: Aquí Quadern #4 – 6 de juliol: Interacció La relació amb els clients d’un mercat municipal A càrrec de Jacinto Llorca, assessor de negocis i autor de llibres de comerç. Aquesta sessió té per objectiu donar a conèixer diferents tècniques i estratègies de venda i fidelització: – Venda avançada en una parada de mercat – Venda creuada i complementària – Accions de fidelització per una parada de mercat. INSCRIPCIÓ: Aquí |
abr.
13
Comments are closed.