Des del Gremi de Peixaters de Catalunya informem als nostres agremiats i agremiades que el Centre de Normalització Lingüística de Barcelona (CNL) ofereix un conjunt de serveis gratuïts per millorar l’atenció al client a través del català.
Què t’ofereixen?
🔹 Comerços aprenents
Formació bàsica de català gratuïta i al mateix establiment per als treballadors que encara no parlen la llengua. Una oportunitat per facilitar la comunicació amb la clientela i fomentar la cohesió de l’equip.
🔹 Establiments col·laboradors del programa Voluntariat per la llengua
Forma part d’una xarxa d’establiments de tot Catalunya que atenen en català i esdevenen espais on l’alumnat del CNL pot comprar i practicar la llengua de manera natural.
🔹 Servei de correcció i traducció
Tens cartells, rètols, documents o pàgines web que vols revisar? Pots enviar una foto o un correu a eixample.al@cpnl.cat i te’ls retornaran revisats i corregits.
💬 Si t’interessa algun d’aquests serveis o vols més informació, fes clic aquí o escriu a aandreu@cpnl.cat.
Des del Gremi animem tots els agremiats a aprofitar aquesta oportunitat per reforçar l’ús del català i oferir una atenció encara més propera i professional als seus clients.