El passat 14 d’octubre es va celebrar la 2a Trobada de Mercats Setmanals de Catalunya a l’espai Citilab de Cornellà de Llobregat, jornada a la qual va assistir el nostre president, Àlex Goñi. Aquesta jornada s’emmarca en el programa de suport als mercats de venda no sedentària que promou el CCAM, i té com a objectiu crear un espai de debat i d’intercanvi d’experiències per ajudar a posicionar al sector i enfortir-lo per activar la seva demanda.
Aquesta trobada estarà destinada a paradistes de mercats de venda no sedentària, representants d’associacions de mercats setmanals, professionals de la gestió de mercats i tècnics municipals.
Enguany, entre altres continguts, es presentaren els resultats del Cens de Mercats de venda no sedentària de Catalunya, una eina per al sector que ens dona informació útil, actualitzada i endreçada d’aquests formats comercials, i l’acció de digitalització i funcionalitats de les fitxes Google My Bussines dels mercats de venda no sedentària de Catalunya; el marc normatiu i procediment per les renovacions de les autoritzacions dels mercats de venda no sedentària. la trobada va finalitzar amb una taula rodona sobre la finalització de les autoritzacions als mercats de venda no sedentària.
El món del consum està canviant, sobretot és més digital, més sostenible i social, per això, els mercats setmanals s’han de transformar i adaptar als nous hàbits de consum, s’han d’actualitzar amb nous serveis, noves promocions, professionalitzar-se i fer-se més visibles ampliant la seva presència al món digital entre altres estratègies de futur.
A la foto, el nostre president acdompanyat de la Marta Raurell, cap de l’Àrea de Comerç del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya i membres de l’equip de PIMEComerç.
Comments are closed.