El Consell d’Administració de Mercabarna -format per representants dels diferents grups municipals de l’Ajuntament de Barcelona, l’empresa pública nacional Mercasa i la Generalitat de Catalunya- ha designat avui per consens Jordi Valls Riera com a nou director general de Mercabarna substituint Josep Tejedo, que ha estat liderant la gestió de l’entitat durant els darrers 8 anys (març 2012-setembre 2020).
Des del Gremi de Peixaters volem donar la benvinguda al nou Director General de Mercabarna i desitjar-li sort i encerts en aquesta etapa que tot just comença. Des del Gremi, com no pot ser d’una altre manera, estarem treballant colze a colze i representant la veu dels peixaters i peixateres catalans per millorar, cada dia més, Mercabarna.
Segons el propi Valls i la organització, un dels principals objectius serà el d’incrementar els serveis a les empreses del recinte perquè potenciïn la seva competitivitat a través de l’estudi de tendències, la detecció de noves oportunitats de negoci, l’impuls de la innovació i, molt especialment, la inversió en la digitalització de les infraestructures del recinte alimentari.
