Com sabeu, el Gremi ha llançat una campanya per fomentar el consum de peix i marisc de proximitat i reforçar el paper de les nostres peixateries. Amb aquesta acció volem donar valor a la qualitat i professionalitat de les peixateries de confiança, i a la identitat i tradició de les nostres peixateries que formen part del teixit gastronòmic, econòmic i cultural de Catalunya.
La campanya estarà activa entre el 18 i el 29 del present mes de novembre, i està sent per diversos mitjans:
Falques de ràdio:
TV: El Nacional.cat
Espot TV: La Xarxa
Banners digital:
- La Xarxa
- El Nacional.cat
I alguns exemples de la repercussió mediàtica:
A més, la campanya també ha tingut gran incidència a les xarxes socials del Gremi. Durant la durada de la campanya, el Gremi de Peixaters de Catalunya ha obtingut resultats molt destacats a les xarxes socials:
✔Les impressions totals han crescut un impressionant 1139,55%, amb un augment del 2344,24% a Instagram.
✔Les interaccions en publicacions han pujat un 545,88%, i s’han registrat més de 2.700 interaccions en total.
A més, el nombre de seguidors ha crescut un 7,11%, assolint més de 3.200 seguidors entre facebook i instagram.
Aquesta millora reflecteix una gran connexió amb l’audiència i un interès creixent pel contingut de qualitat i per l’aportació del Gremi donant valor a les Peixateries de Confiança.
La Campanya compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya.
Comments are closed.