Us presentem l’Estudi tècnic sobre el consum de peix a la Costa Brava. La pauta de compra dels clients a les peixateries de l’Alt Empordà, el Baix Empordà i La Selva, que impulsat per la Fundació Promediterrània i dirigit pel Dr. en Turisme i Comunicació Francesc Fusté, investigador del Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme de la Universitat de Girona, té com a objectiu conèixer la cistella de la compra i el perfil i motivacions del consumidor que compra a les peixateries tradicionals dels municipis de la Costa Brava.
L’estudi és una primera radiografia obtinguda mitjançant enquestes realitzades a peu d’establiment, analitzant dades referents al municipi, l’edat, el gènere, freqüència de compra, característiques de la cistella de compra, motivacions dels compradors i principals elaboracions culinàries a què es destinava el producte.
Com a principals aspectes es destaca l’edat del comprador a la peixateria tradicional, la seva fidelitat a l’establiment, i la confiança com valor de compra. El comprador busca producte fresc, de qualitat, i amb sabor.
Posem a la vostra disposició el document complert de l’estudi, i un resum amb els principals elements a destacar.
Comments are closed.