Ja entrat en funcionament la targeta de fidelització del comerç de proximitat de Barcelona, Viba.barcelona. Per primera vegada, els comerços de proximitat dels diferents eixos comercials i dels mercats municipals de Barcelona comptaran amb una targeta unificada de fidelització de clients que es podrà fer servir en tots els establiments de la ciutat que estiguin associats als eixos comercials i als mercats.
Viba.barcelonaes va inaugurar al mercat de fresc de Sant Antoni, al mercat Encants de Sant Antoni i a establiments de Sant Antoni Comerç. La targeta es posa en marxa amb un període inicial de proves en el qual s’aniran incorporant els comerciants progressivament. En les properes setmanes s’ampliarà també al Mercat del Ninot i, en els mesos següents, altres associacions de comerciants i de paradistes del districte de l’Eixample. A partir de febrer de 2019, s’anirà ampliant a altres barris i districtes de la ciutat, d’acord amb la voluntat de les associacions de comerciants de cada territori i amb l’impuls de l’ajuntament.
L’objectiu és que aquesta targeta contribueixi a què els comerços de proximitat i els mercats municipals fidelitzin més els seus clients i atreguin nous públics.
La targeta es podrà tenir en format físic, en format digital, i mitjançant una app, i donarà un avantatge mínim de l’1% de la compra que el client faci. Els comerços podran decidir incrementar aquest percentatge, oferir avantatges excepcionals en moments puntuals o establir temporades d’ofertes especials. El client o clienta podrà disposar d’aquell estalvi o aquell avantatge en el mateix establiment posteriorment.
La targeta també facilitarà altres beneficis com cupons descompte del 10% en els aparcaments de Barcelona Serveis Municipals (B:SM), descomptes del 25% de descompte al Zoo de Barcelona i entrades 2×1 en museus de la ciutat. Progressivament s’hi aniran incorporant nous avantatges addicionals.
Comments are closed.